Home.

Då har man lämnat Örnsköldsvik och är hemma i Molkom igen! Känns faktiskt skönt att vara i sitt lilla rum igen. Tur jag har mina älskade föräldrar som orkade skjutsa hem mig, jag hade inte bokat någon hemresa och när jag skulle göra det var seriöst ALLT fullbokat, förutom 1;klass på tåget och några bussar som tar 8 timmar till Stockholm, då skulle jag dessutom ha missat sista tåget som går mot Karlstad.. Nu när jag åkte bil fick jag dessutom med mig extra packning och ett extra element så det blir lite varmt på mitt rum nu när den jäkla vintern kommer..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.