Party like a rockstar

Eftersom jag har fått trogna besökare så ber jag om ursäkt att jag har uppdaterat dåligt! Har haft saker att göra här uppe i övik, sen när jag har haft tid över har jag bara inte orkat men men! Min vecka har iaf varit super, jag har varit otroligt mycket med min familj. Vi har ätit mysiga middagar, haft filmkvällar och jag har tom hunnit ridit och städat stallet! Vilket verkligen behövdes nu när städtanten Lisa inte längre städar där.. ;) I onsdags var jag ute, och jäklar! Den roligaste kvällen jag haft på månader, börjar verkligen uppskatta nattlivet i Örnsköldsvik.. Jag tog tyvärr inge kort den kvällen, märkte dagen efter att jag bara har en film från dansgolvet. Men det var en lyckad kväll! Nu taggar jag inför festen ikväll, kommer bli spännande att se vad jag ska klä ut mig till, har iaf fått låna ansiktssmink av min syster, spännande spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.