Min tid här.

Lägger upp lite bilder från min tid här. Sorry för dålig kvalitet då jag har tagit dom med mobilen.
                             
Vår underbara sjö, där det tydligen är varmt att bada men jag har inte vågat haha!
 

 
Vi hade toga tema på en fest i helgen. 
 
 
Internatfest. Anton festar i långkalsonger och tofflor haha!
 

 
Här skulle vi se en teater föreställning, den var bra med mycket sång och dans!
 
 
Vi har haft en gästlärare som lärde oss att teater/film sminka.
 
 
 
Jag gjorde ett djupt skärsår på Filip, blev ganska nöjd faktiskt ;) 
 

 
 
Har redan medverkat i tre kortfilmer, och kommer göra tre till på onsdag, fullt upp här! wiie! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.