Bilder på älskade och citat från mamma

Jag pratade med mamma i telefon i  en timme. Fick lov att skriva ner lite citat som jag tycker är roliga haha! Håller på att tvätta nu, sedan blir det att fixa lite post som jag ska posta och att läsa en bok som jag måste läsa. Ända anledningen varför jag ska göra allt detta är för att jag har en godispåse i min vänstra hand. Mums.

 

Mamma: Nu är det ingen som har diskat igen!
Jag: Men du har väl ätit ensam?
Mamma: ja, de är för jävligt.

 

Mamma: Oj, nu ringer det på dörren... Det är några besiktnings gubbar...?

Lisa: Har du städat? 

Mamma: Ne, det är det jag inte har. Ä tyst nu..

 

Lisa: Jaha, vad står det då? 

Mamma: Att jag är världs bäst.

Lisa: Jasså?!

Mamma: Ne, jag skojar bara.

 

 

Mamma: Köp inte cigg och sprit för mina pengar. det kan du göra för pappas.

 

Bjuder på bilder från min familj och våra djur. GE MIG SOMMAR NUUU!!!

 



Och avslutar såklart med en bild på Erik..

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHHAHA ÅH VILKA CITAT. Älskar när föräldrar bara säger något så himla roligt typ det här som mamma sa en gång "Jag ska bara göra kvällste och sen kolla på Rickard Olsson"

2013-04-30 @ 20:42:42
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.