För er med torr / finnig hud!

Måste bara rekommendera den här ansiktskrämen. Jag har alltid haft problem med huden. Runt nästan blir jag alltid torr och det blir värre och syns extra mycket när jag sminkar mig. Jag blev då tipsad av min syster att köpa A Creme. Hon har haft samma problem som mig och för henne har det gått bort. Hon hade dessutom läst att en bloggerska hade blivit av med alla sina finnar när hon började använde Acreme. Jag är aldrig torr runt min näsa nu. Det är seriöst den bästa ansiktkrämen jag någonsin haft. Rekommenderas jävligt starkt!
O.B.S Köp den med parfym. Hört att den andra inte luktar gott. 
 
   
Finns att köpa på Life och hälsokost för ca 130 kronor.
 
En utmärkt mjukgörande och återfuktande kräm som med stor nytta kan användas över hela kroppen. Den kan användas obegränsat utan att din huds naturliga balans störs tack vare dess naturliga uppbyggnad. Innehåller retinyl (a-vitamin).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.