Oj, har jag en blogg?

Ville bara säga till er som dagligen är snälla att kika in här - JAG LEVER.. Min kamera har gått sönder på något konstigt vis... Antagligen linsen eftersom skärmen är helt svart när jag startar den! Lite surt men ska fråga pappa om det är garanti på den. Så därför har jag inte bloggat något. Ska försöka bli bättre på det. 
 
Jag är nu ledig hela veckan (YEES). Har medverkat i fyra filmer de senaste två veckorna. Längtar tills vi får se dom! Har ni sett serien Hannibal förresten? I LIKE IT!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.