Tips: Smink borstar och Smink palett

De som känner mig väl vet att jag är en skönhets nörd. Och eftersom jag inte har något vettigt att skriva om i bloggen tänkte jag börja dela med mig av lite tips.
 
Paletten här nedanför har jag och den är HELT fantastisk. Otroligt dryg, lätt att applicera, håller bra och mycket fina färger. De bästa ögonskuggerna jag har använt. När jag köpte den köpte jag också ett 'Smink borstar set'. (?!) Om man inte är så intresserad av att lägga ut mycket pengar på borstar så finns det mindre set med alla nödvändiga borstar. (cirka 300 kr för dem) Men det här setet har verkligen ALLA borstar. Mjuka, håller bra (om man jämför med Make Up Stores borstar som gick sönder efter någon månad). Paletter och borstar håller väääldigt länge så jag tycker att det är bättre att köpa de med kvalite så att man vet att de håller! Rekommenderas till de smink intresserade!
Finns att köpa på http://eleven.se/ 
 


349 kronor.
 
 
799 kronor. 28 borstar.
 
Har lust att klicka hem den här paletten till sommaren! Bruna och naturliga färger. 295 kronor.
 
www.Eleven.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.