#Skogen#Kyrkan#Dance

Vi har spelat upp ett Påskspel i två kyrkor. Vi gjorde pjäsen själv och publiken var barn. (barn är så jäkla söta!) Sedan har vi också haft en Action-dag. Vi var då ute i skogen och spelade in actionfilmer, vilket var underbart eftersom action är genren jag mest tycker om... Så det är vad jag har hållit på med.. Dessutom har jag och två kompisar till börjat dansa Street. Så jäkla kul! Och as bra motion också. Det känns som om jag har börjat blivit ett tränings freak haha! Kan gå ut på en springrunda (JAG HAR FÖRFAN BÖRJAT SPRINGA ISTÄLLET FÖR ATT GÅ) sedan efter det kan jag dansa i två timmar. hmm.. It feels good... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
I N F O R M A T I O N
Jag heter Lisa Söderberg och är 19 år gammal. Jag kommer ifrån den lilla staden Örnsköldsvik men jag bor nu i Molkom och pluggar på en Skådespelarlinje. På fritiden så gillar jag att festa och att vara med kompisar. Jag är intresserad av mode och smink så kommer skriva lite om det. Men ni kommer framför allt att kunna följa mitt liv och speciellt min utbildning i den här bloggen.